Een Bureau organiser Post-it C50 zilvergrijs incl inhoud koop je bij KantoorProfi België BV Een Bureau organiser Post-it C50 zilvergrijs incl inhoud koop je bij KantoorProfi België BV Een Bureau organiser Post-it C50 zilvergrijs incl inhoud koop je bij KantoorProfi België BV Een Bureau organiser Post-it C50 zilvergrijs incl inhoud koop je bij KantoorProfi België BV Een Bureau organiser Post-it C50 zilvergrijs incl inhoud koop je bij KantoorProfi België BV Een Bureau organiser Post-it C50 zilvergrijs incl inhoud koop je bij KantoorProfi België BV

Bureau organiser Post-it C50 zilvergrijs incl inhoud

Numéro de produit: 392670
Minimum afname: 1
Prix par: stuk
Conseil: Stuk
€ 28,91 € 34,98 HTVA

Oop stocks

Accouchement: 1-3 werkdagen

Logo

Description

    Post-it® bureauhouders zorgen voor minder rommel en passen netjes in de meeste bureauladen, of staan op bureaus als hulp bij het organiseren van het werk. Bevat een starterspakket met Post-it® Notes, Post-it® Index en Scotch® Magic™ Tape.

    De eenvoudige en efficiënte manier om kantoorbenodigdheden op één plek bij elkaar te houden, zodat je die direct bij de hand hebt.

    Zes verschillende opbergvakken voor onder andere pennen, potloden, paperclips en visitekaartjes.

    Post-it® Notes zijn gemaakt van papiervezels met PEFC-certificering, afkomstig uit duurzaam beheerde bossen en gecontroleerde bronnen (PEFC 15-31-0134).

    Verzachte onderkant houdt de bureauorganisator op zijn plaats en laat één hand doseren.

    Download de gratis Post-it® App om notities direct vast te leggen en op te slaan, zodat je ze snel kunt delen met je team en niet eerst een verslag moet maken.

Caractéristiques

Stock: 25
Longueur: 293 cm
Largeur: 186 cm
Hauteur: 82 cm
Poids: 940 gr
Volume: 4468
Marque: Post-it
Commerciële kleurnaam: Zilver
Garantie: 24 maand
Kleur: Zilver
Soort Bureauaccessoires: Bureau organiser
Koppelbaar: Neen
Soort Materiaal: Kunststof
Inclusief inhoud: Ja
Magnetisch: Neen
Aantal Vakken: 8
Commerciële afmetingen: 68x265x168mm mm
Oplaadmogelijkheid (smartphone): Neen